بچه ها چرا من هیچ علائمی ندارم جز کمر درد ؟

۱۰ پاسخ

سلام طبیعی

درد سینه ام نداشتی؟

تازه شروع میشه نگران نباش🥲🤣

خداتو شکر کن

طبیعیه منم فعلا ندارم حتی درد پریودی هم ندارم،سر دخترم داشتم،الان فقط سینه هام بزرگ شده م درد میکنه

وای منم مثل توام😶😂
خودمم تعجب کرده بودم تا تاپیک تورو دیدم
بعضا هم شکم درد
کمر درد هم ادم میترسه مثل کمردرد پریوده

منم کمر درد دارم با سینه ام درد میکنه ولی بعضی وقتا زیر دلم تیر میکشه

منم ندارم ،فقط صبحا حالت دریا زدگی دارم همین

طبیعی نگران نباش منم اینجوری بودم

نگران نباش
منم مثل شمام😂

سوال های مرتبط

مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری