۱۰ پاسخ

منم ندارم تا الان

منم ندارم

منم نداااااارم 😅😅😅😅

منم ندارم 😐فقط سوزش معده دارم با سنگینی معده

خدا رو شکر که که علایمی نداری، از روزی ک تهوع شروع بشه دیگه ادم سابق نیستی

خانما از کرم آبرسان و ضد آفتاب میشه استفاده کرد؟

منممم ندارممم😐🤦🏻

انقدر دنبال علائم نباشین باور کن وقتی داشته باشی بیشتر میترسی....بدن با بدن فرق داره انشالله هممون بسلامتی این مسیر زیبارو طی میکنیم و در آغوششون میگیریم

هنوز زوده تهوع از هفته ۹ به بعد شروع میشه

خیلیا علائم ندارن من هفته ۶ یا ۷ بود تهوع گرفتم در حد کم اونم فقط دو هفته بود و تموم شد

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد