منم ندارم تا الان
منم ندارم
منم نداااااارم 😅😅😅😅
منم ندارم 😐فقط سوزش معده دارم با سنگینی معده
خدا رو شکر که که علایمی نداری، از روزی ک تهوع شروع بشه دیگه ادم سابق نیستی
خانما از کرم آبرسان و ضد آفتاب میشه استفاده کرد؟
منممم ندارممم😐🤦🏻
انقدر دنبال علائم نباشین باور کن وقتی داشته باشی بیشتر میترسی....بدن با بدن فرق داره انشالله هممون بسلامتی این مسیر زیبارو طی میکنیم و در آغوششون میگیریم
هنوز زوده تهوع از هفته ۹ به بعد شروع میشه
خیلیا علائم ندارن من هفته ۶ یا ۷ بود تهوع گرفتم در حد کم اونم فقط دو هفته بود و تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.