این عادیه که من هیچ علائمی ندارم جز ترشح و حساسیت سینه؟؟

۳ پاسخ

اره طبیعیه کاملا

منم همینو دارم فقط
البته زیر شکمم گاهی درد دوران پریودی میگیره

با اینکه سر بارداری های قبلیم خیلی علایم داشتم سر این جز حساسیت سینه وترشح هیچ علایمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد