این عادیه که من هیچ علائمی ندارم

۶ پاسخ

من برعکس همش کمردرد و زیرشکمم درد می‌کنه شما میگن علایم ندارین نگران شدم

اره طبیعیه

اره عزیزم خواهر منم مثل شماست

منم همینم فقط همش خستم

بله گلم بعضیا ندارن..بعد شروع میشه

بله

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری