مامانا من هیچ علائمی ندارم عادیه؟!؟

۱۳ پاسخ

ینی خوابم نداریییی من که انقد میخابم خیلی حس بدی دارم🥲

منم ندارم تهوع در حد کم هوس هیچیم نمیکنم

تو ۵ هفته دنبال علائمی!!!!

بله عادیه من بعضی وقتایادم میره حاملم 😂

همه که نباید علایم داشته باشن من سر اون یکی اولیه تا چهارماه هیچ علائمی نداشتم اصلا

اصلا بهش فکر نکن استرس نداشت باش انشالله ماه بعد

منم فقط دلدرد و کمر درد دارم

این ماه اقدام ب حاملگی کردم اما پریود شدم🥺

خوش ب حالت من عصبی و افسرده شدم

این ماه اقدام ب حاملگی کردم اما پریود شدم🥺🥺

هر کسی یه جوریه نگران نباشید بعضیا اصلا حالت تهوع ندارن ولی بعضیا از ۳هفته دارن
به خودتون استرس ندید مگه سونو نکردید؟انشاالله همه چی خوبه
علائم شما هم شروع میشه

به خدا علائم ربطی به سلامت جنین نداره من ۱ماه و نیم بی علائم بودم اینقدر پوچه قلب نداره استرس کشیدم دیروز رفتم سونو صحیح وسالم داشت بازیشو میکرد😂😂

عجب هااا علاعم از ۷هفته به بعد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری