۵ پاسخ

مبارکه عزیزم
میشه بگی شوهرت پیش کدوم دکتر رفت برای کم تحرکی؟

هنو زوده عزیزم دوهفته دیگ وقت داری حالشو ببر

منم همین بودم، چون سر دخترم وحشتناک ویار داشتم از همون اول بالا میاوردم تا ۴ماهگی.
سر این باورم نمیشد حامله ام چون خبری نبود اولش، بعد از ۷ هفته ویارم شروع شد ۴کیلو لاغر شدم🙃
بازم نسبت به دخترم خیلی کمتر بود

بله طبیعیه

آره عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته دوازدهم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد