من چرا هیچ علایمی ندارم. حالت تهوع هم ندارم. 🥲

۹ پاسخ

تو از بندگان خوب خدایی...🫠😂

منم هیچی ندارم

نگران نباش منم نداشتم ندارم خدا خیلی دوسمون داره خواهر شوهرم تو ماه هشت هست کلا داره ب فنا میره

بهتر ... من فقط عق میزنم غذاهامم دلم نمیاد بخورم اشتهام صفر شده

وای عزیزم خوشبحالتتتتت من دارم میمیرمممم

خوش بحالت لذت ببر 😩

خداروشکر کن که نداری

من الانم که 15 هفته هستم تاحالا حالت تهوع نداشتم😂چیزی ام هوس نمیکنم اصلا

نگران نباش منم ندارم دکتر گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری