اگر نداشته باشی ک فقط سجده شکر بجا بیار
اگر هم ک قراره مثل ما بشی(خدا نکنه) که کم کم از یکی دوهفته دیگه شروع میشه 😭🤦🏻♀️
نرماله
ولی خوشبحالت منم داغونم کاش حالت تهوع بود منکه فقط بالا میارم و کمر دردم
شبا خوبه فقط صبحا تا ظهر داغونم 🫠
من الان 1روز دیگه میشم 6هفته
اصلا حالت تهوع ندارم
به دکتر گفتم گفت مشکلی نداره فقط خوش شانسی
هنوز زوده
منم نداشتم
از دیروز هی حس حالت تهوع بهم دست میده
مخصوصا وقتی خونم
خدا خدا میکنم از این بیشتر نشه
بلی بلی
انشالله تااخرنداشته باشی ماله من تازه شروع شده
عزیزم دعا کن همینطوری بدون علائم حاملگی سالمی داشته باشی
من تقریبا هم هفته شما بودم فقط درد کم پریودی و حساس بودن سینه بود. رفته رفته بیشتر شد و حالت تهوع و استفراغ و کمردرد و پادرد الان امونمو بریده
خوش به حالت
من بخدا پدرم در اومده با حالت تهو
دیروز ک کلا بیمارستان بودم
اره خداروشکر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.