۷ پاسخ

پس خوبه نداری دیگه

زوده نگران نباش شروع میشه نفس نمیتونی بکشی 😂
انشالله ویار نداشته باشی من که پاره شدم

تشکیل شدن قلب در هشت هفتگی

یکمم صبرکن شروع میشه الان روزهای خوبته

عزیزم خیلی عجله کن خدمتت میرسه

خب خوبع کع🫤

از هفته هفتم و هشتم شروع میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری