۵ پاسخ

سلام عزیزم اگ یهویی علائم داشتین و یهو‌کاملا قطع شده باشه
من دورررررررازجون شما بارداری قبلیم همش تهوع داشتم ویار سینه درد شب خوابیدم صبح بیدارشدم ۸هفته بودم قشنگ خپدم حس میکردم علائم بارداریم کاملا قطع شده و بچه چیزیش شده چون حتی سینمم دردنمیکرد هیچ علائمی نداشتم رفتم سنو گفت‌بچه مرده دورازجون شما نی نی ولی نترس خیلی استرس داشتی ی سنو برو اگ‌علائمت برنگشت

من حتی هم ببخشید معذرت میخوام یبوست هم ندارم هیچ علائمی فک میکنم باردار نباشم

سلام عزیزم منم دقیقا همین اتفاق برام پیش اومده قبلا علائمتون چی بود منم خیلی نگرانم

کلا تو هفته ۱۰ تا ۱۲ نوسان علائم طبیعیه ی روز ی عالمه تهوع ی روز هیچی نگران نباش

قلبش رفتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری