۱۰ پاسخ

من تا الان هیچ علائمی ندارم فقط دو ماه اول خیلی بی حال بودم حس نمیکنم باردارم ولی ماشاالله خیلی خوب داره رشد می‌کنه

من سر اون دوتا بچم اصلا نفهمیدم حامله ام بدون علائم عوضش الان دارم میمیرم😭😥

من پنج ماهم هست هیچ علایمی ندارم تو ک اولشی عزیزم

خداروشکر کن
من دارم میمیرم‌ از بس بالا اوردم

تو نور چشمی خدایی😅 درد زیر دل کمر پا . یه خورده تهوع سینه درد ینی هیچکدوم نداری😅

اره منتظر باش که هفته به هفته علائم میاد سراغت

عزیزم رفته رفته شروع میشه

من تا ۱۲هفته نداشتم هیچی فقط دهنم شیرین بود

دوماهته اگه ۸هفتته !!! بازم شکر ک علامتی نداری

همه که علائم ندارن ولی معمولا از ۶ هفته شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری