من هیچ علائمی ندارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم نداشتم یهویی شروع شد و الان پدرموووو دراوردع

هنوز زوده از ۷هفته به بعد علائمت شروع میشه عزیزم البته اگه تهوع نداشته باشی خیلی خوش شانسی

اره فکنم منم زیاد علائم نداشتم تا الان

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان آناناس مامان آناناس هفته سی‌وچهارم بارداری