۶ پاسخ

منم ندارم عزیزم

منم هیچ علائمی ندارم

اااره
حالا اولشه ماه سوم اینا شروع میشه

والا منم ندارم 😂تازه اشتها هم کور شده منک😑🫴🏽

عدد بتا توی آزمایش چند بوده؟؟

اره خیلی ها ندارن منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری