خانما من تو این هفته هیچ علائمی ندارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

روزای خوبته قدربدون😁

اول شی هنوز منم همینجوری بودم خوشحال بودم میگم من هیچ علائمی ندارم بعد چند روز شروع شد ک ب غلط کردن افتادم 😂😂

منم علائمی ندارم . طبیعیه
۴کر کنم یه کم دیگه همینجوری پیش بره
جزو بندگان برگزیده ایم😅🤭

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری