۷ پاسخ

بله عزیزم کاملا طبیعیه منم مثل شما بودم یهو از هفته ۸به بعد علائمم‌ شروع شد ❤️

نمیدونم

عزیزم گهواره من خرابه دو هفتم نیس هرکاری میکنم درست نمیسه خودش برام هفته انتخاب میکنه حوایم نبود دستم خورد رو پریود شدم خراب شد

چه زود نشون داده منم همین علائمارو دارم اگه باردارباشم هم هفته ایم😊

عزیزم شما الان دو هفته یعنی چجوری متوجه شدی؟

بله زدم

تست زدی؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری