هیچ علائمی ندارم،طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

سلام من امروز موقع پریودیم بود پریود نشدم هیچ علائمی هم ندارم چیکار کنم

منم ندارم عزیزم

من هیچ علایمی ندارم😂

منم هیچی ندارم فقط پریود نمیشم🤣

مال منم از شیش هفته به بعد شروع شد تا سیزده هفته

هنوز زوده از شیش هفته به بعد میاد

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آناناس مامان آناناس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری