برو خداتو شکر کن خواهر ما داریم میمیریم از حالت تهوع،عادیه خیلیا علائم ندارن
منم هیچ علائمی تجربه نکردم
خوبه دیگه.علائم میخوای چیکار ما از ویار مردیم.البته شایدم دیرتر شروع شه برای شما..عادیه ولی
اره سونو قلب بری و اوکی باشه
علائم یکی داره یکی نداره
برا قلبش رفتی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.