طبیعیه تو ۱۱هفته هیچ علائمی ندارم؟😐

۸ پاسخ

بنده برگزیده خدایی

منم تو 17 هفته علائم ندارم فقط دستشویی زیاد میرم

از بندگان خوب خدایی

خوش به سعادتت

اره من همچنانم ندارم

منم 10 هفته هستم علائم ندارم

خوشبحالت

آره بابا طبیعیه مامان منم میگف فقد از بو کله پاچه بدش میومده تموم

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آناناس مامان آناناس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری