دوستان 2روزه هیچ علائمی ندارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

عزیزم علائم که دائمی نیستن میاد و میره پ نگران نباش

کاش منم بیام بنویسم دوستان یروزه بالا نیاوردم🤣🤣چرا پس برا من یکسره هست

اره فدات علائم میاد ومیره دوباره میاد

اره منم بعضی وقتا کم و زیاد میشن

طبیعیه عزیزم علائم کم و زیاد میشن

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری