چرا هیچ علائمی ندارم ،دارم دیگه میترسم سونو ها هم باز نمیکنن

۳ پاسخ

نترس شروع میشه … اگه عدد بتا با هفته بارداری مطابقت داره و لک و خونریزی نداری نگران نباش

نترررررس
از نبود علائم نهایت لذت رو ببر که شروع میشه کم‌کن

منم کم کم حالت تهوع هام شروع شده و یه روز که از افت فشار زیاد رفتم بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی