هیچ علائمی ندارم چرا میترسم یکم سینه درد ۵هفته و ۶ روزمه

۴ پاسخ

منم فقط سینه درد دارم اونم از خواب پا میشم به حدی سنگینه انگار وزنه اویزون کردن تا ۷ هفته گاهی حالت تهوع داشتم ولی تموم شد

منم سینه درد و کمردرد دارم همین

منم مث شمام

هنوز زوده برای علائم عزیزم معمولا از هشت هفته شروع میشه بزار ی دردایی میاد سراغت ک🫠من امشب تا صب پام تو خواب میگرفت

سوال های مرتبط

مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی