سلام خانوم ها چرا من هیچ علائمی ندارم حتی سینه درد ؟؟؟؟

۴ پاسخ

منم هیچی ندارم🥲😂

من فقط حالت تهوع بعضی وقتا زیرشکمم کمرم دردمیکنه

عزیزم همه مثل هم نیستن بعضیا تا اخر بارداری اصلا دریغ از یه حالت تهوع ولی بعضی ها باز تا اخر حالشون بده
به خودت استرس نده انشالله کم کم ویارات هم شروع میشه 😍

برو یک سونو بده گلم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد