۸ پاسخ

خانمها خیلی استرس دارم چه می کنید بااین استرس ها

من ۷ هفته تازه حالت تهووع شرو شد..دیگه هیچ علائمی نداشتم سینه درد و.. هیچی...

کجای سینت؟

خوبه ک بنده برگزیده خدایی😁😂

منم هیچی ندارم

از هفت هفته شروع میشه تهوع اینا

یسری ها علائم ندارن
یا علائم میرن و میان نگران نباش

یسریا علائم ندارن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری