خانما طبیعیه که من هیچ علائمی ندارم حتی درد سینه هامم کم شده

۳ پاسخ

بتاتون چند بوده

بله عزیزم دردا ی روز خوبن ی روز میان

منم اینجوریم‌

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری