خانما من هیچ علایمی ندارم یکم میترسم

۱۲ پاسخ

فدات عزیزم همچنین تو

حتی ب زورم نمیتونی چون من همشو بالا میارم..دیگه همون کم میخورم میگم فقط تهوع نگیرم

انشالا..کلا تمرکز نکن رو علائم اینجوری همش استرس داری و برات خوب نیست..من تا قبل تشکیل قلب استرس داشتم دیگه زدم ب بی‌خیالی گفتم خدا بخواد میشه

الان میتونی ولی بعدا معدت خالی خالیه ولی نمیتونی بخوری مثلا من دیگه اسید معدم میاد بالا ولی نمیتونم بخورم خیلی بده

پادرد ک علامت اختصاصی نیست..صبر کن جوری علائم میان سراغت ک پادرد بشه آرزوت🤣

ولی دل سیر غذا بخور من اشتهام عالی بود اولش الان صفر شده

من10هفته ام هنوزم علائم شدید ندارم نگران نباش همه مثل هم نیستن

منم تو هفته ی شما علامتی نداشتم بعد ۹ شروع شد الانم بعضی وقتا علامت دارم بعضی روزا نه

از۸ هفته شروع میشه زیبا

منم ندارم

زوده برا علائم

زوده گلم علائم از ۸ هفته به بعد میاد کم کم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری