نترس بابا منم اصلا علائمی ندارم جز درد سینه
سونوی قلب رفتین؟چند هفته بودی؟
مامان خوشگل با این جور چیزا استرس به خودت وارد نکن برا بعضیا طبیعیه
ممنون از دل گرمیت
نترس من تا الانم علائم ندارم و بچه ام خداروشکر سالمه ، عادیه بعضی افراد اینجورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.