منم ندارم فقط سینهام درد میکنه
منم ندارم هیچی
خداروشکر کن حتما که نباید علائم داشته باشی یا تهوع
منم ار اول نداشتم نگران نباش
من الان ۱ هفته هست ن نا دارم غذا برا خودم یا شوهرم درست کنم
سرم سنگین
افت فشار
سر گیجه
حالت تهوع
از هر نووووووع بویی بدم میاد یا حتی بوی غذا
اگه نداری خوش به حالت منم نداشتم هی میگفتم ندارم الان صافم ببین صااااافففففف
سرت برا علائم درد میکنه جسارتا🤕
زوده هنوز میاد نگران نباش
میاد کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.