من هفت هفتمه هیچ علائمی ندارم چرا

۶ پاسخ

منم ندارم😢

دقیقا منم یعنی امروز میگم من از کجا معلوم حامله باشم چرا هیچ حسی ندارم یعنی هیچی انگار مثل قبلاً ام

وقت هست ک علائم پیدا کنی و حسرت این روزاتو بخوری عزیزم

شروع میشه غصه نخور

منم ندارم

از بندگان مقرب خدایی😁، مثل من خوبه که از اول تا الان حالت تهوع بیچاره م کرده😩

سوال های مرتبط

مامان جانان و تودلی🩵 مامان جانان و تودلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری