من پنج هفتمه هیچ علائمی ندارم هیچی،میترسم
کلافکرای بدمیادسرم

۷ پاسخ

منم بارداری دوممه و با اولی فرق داره اولی از 5 هفته داغون بودم خونریزی داشتم حالت تهوع شدید ولی این 8 هفته حالت تهوعم شروع شده

عزیزم من هیچ علائمی نداشتم و ندارم، با قبل بارداریم هیچ فرقی نکردم

نترس من کلا تا ۴ ماه هیچ نداشتم حتی حالت تهوه. اصلا حس نمیکردم باردارم

من هنوز دنبال علائمم😂

چند تا تاپیک قبل هم گفتم
من تو کل ۹ ماه نه علائم خاصی داشتم نه تهوع
همه چی عالی بود خداروشکر بچمم سالم
ذهنتو انقد درگیر نکن و منفی بافی نکن
خداروشکر کن که حالت خوبه

طبیعیه

نگران نباش من بارداری اولم تا پایان دو ماه علایم نداشتم بعد علایمم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان جانان و تودلی🩵 مامان جانان و تودلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری