چون هنوزنوبتت نشده به وقتش سراغت میادنگران نباش
چون از بنده های خاص خداییم ما😁😂
هیییچ؟ یعنی میشه منم باردار باشم
فدای دل پاک تموم مادراالتماس دعا
عزیزمی انشاالله که همه چی خوب باشه خودتوازالان غصه نده
انشاالله که خیره اصلابهش فکرنکن همه چی دست اون بالایی هست
8هفته بروالان نروچون یک درصد میگه هنوز تشکیل نشده..من 6هفته و4روزرفتم گفت تشکیل نشده 8هفته ودوروزرفتم خداروشکرخوب بود
منم هیچ علائمی ندارم هرکسی فرق داره همه ویار و حالت تهوع ندارن
نه استرس الکی به خودت واردنکن
سوأل منو پرسیدی🤣🤣🤣🤣🤣
چون بنده خوب خدایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.