چرا من هیچ علائمی ندارم خانما

۱۱ پاسخ

چون هنوزنوبتت نشده به وقتش سراغت میادنگران نباش

چون از بنده های خاص خداییم ما😁😂

هیییچ؟ یعنی میشه منم باردار باشم

فدای دل پاک تموم مادراالتماس دعا

عزیزمی انشاالله که همه چی خوب باشه خودتوازالان غصه نده

انشاالله که خیره اصلابهش فکرنکن همه چی دست اون بالایی هست

8هفته بروالان نروچون یک درصد میگه هنوز تشکیل نشده..من 6هفته و4روزرفتم گفت تشکیل نشده 8هفته ودوروزرفتم خداروشکرخوب بود

منم هیچ علائمی ندارم هرکسی فرق داره همه ویار و حالت تهوع ندارن

نه استرس الکی به خودت واردنکن

سوأل منو پرسیدی🤣🤣🤣🤣🤣

چون بنده خوب خدایی

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری