۸ پاسخ

خوابیدن‌ خودش علائمه‌‌ دیگه
نباید که همه چیو یکدفه داشته باشی

سر گیجه شدید دارن همش خسته عم
زیر دلمم تیر میکشه

خوش ب حالت من خوابم ندارم😩

منم فعلا علامتی ندارم منتظرم هفته اینده برم برای سونوی تشکیل قلب

اخ حالا من حسرت خواب ب دلمه ..یک سره بیدارم کلافه شدم

طبیعیه همه علائم ندارن قلب و گرفتی؟

منم فقط خستم زود مریض میشم بیحالم و درد سینه و درد پریودی ولم نمیکنه

اره منم هیچ علائمی ندارم جز اینکه گاهی اوقات زیردلم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری