خانما من هیچ علائمی ندارم چرا چون علائم ندارم‌منفی فک میکنم😐

۱۲ پاسخ

میاد غصه نخور منم نداشتم الان دوروزه. آنقدری حالم یه جوریه

بده صبح با سوزش معده و حالت تهوع شدید بیدار نمیشی؟؟ یا اینکه همه چیز برات بو نمیده حتی آب و اینکه راحت غذاتو می خوری مثل من نیستی که هیچی از گلوت پایین نره؟؟ یا سر درد و ناف درد و سینه درد نداری؟؟ چه استرسی آخه تو بنده خاص خدایی. بدن با بدن فرق داره نگران نباش و از حاملگیت لذت ببر استرس بیخود سمه برات مامان قشنگ. حتما تحت نظر دکتری و اگر چیز نگران کننده ای بود اون بهت می گفت.

اخه منم تا الان هیچی علائم ندارم حتی سینه هام هم حساس نشدن مثل شمام بهضی وقتا فک میکنم باردار نیستم

خوبه ک علائم نداری مامان منم اینطوره بوده

سینه هات تغییرنکردن؟
من تنها علائمم یذره حساس شدن سینمه اونم تا دست نزنم متوجه نمیشم

منم علائم نداشتم تا الان عزیزم

منم هیچ علائمی ندارم همش میگم نکنه اصلا باردار نیستم

ژن خوب و بنده خوب خدا بودن

منم هیچ علائمی نداشتم عزیزم

عادیه اوایل بارداری

منم همین بودم تو هفته تو دکتر گفت از خداتم باشع علائم نداری😂

بعضیا علائم ندارن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری