چرا من هیچ علائمی ندارم دارم نگران میشم

۸ پاسخ

خوشبحالت برو خدارو شکر کن

وای منم همینطور شدم فقط یکمی سرگیجه و معذرت میخوام مدفوعم خیلی سفته ولی تقریبا هر روز میرم دستشویی اینطور نیست که یبوست کامل بگیرم خیلی میترسم تا موقعی که برم ان تی

منم مثل شمام نگران نباش،منم همین فکرو میکردم تا دیروز که رفتم سونو

منم ندارم فقط سینه درد دارم

نگران نباش منم اینجوری بودم

نماز شکر بخون

منم ندارم من همه علائمم قطع شد فقط یه کم سینه هام درد میکنه

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری