منم ندارم 😂هم نگرانم هم خوشحال ک ندارم
منم نداشتم یکم به بعضی بوها حساس شدم و کسل و خسته ام همین
برو سونو
خب ماهت رفته بالا علایم کم میشه
داریم میمیریم هرچی بخوایی ترش کردن تهوع گیجی بالا اوردن بی اشتهایی چی بگم دیگا واست
من بچه اولم یه ذره علائم بارداری نداشتم فقط دوست داشتم مدام عذا بخورم هنوزم بابت اون روزا خداروشکر میکنم یا حاملگی یا بچه داری باید یکیش خوش بگذره اگه بد ویار باشی اوضاع خیطه من زن پسرخالم نه ویار داره زایمانم تو یک ساعت بچه هاش دنیا اومدن. حتی الانم بچه هاش گریه نمیکنن صبورن
منم هیچ علائمی نداشتم هنوزم ندارم خودمم شک میکنم گاهی🤣🤣🤣
منم هیچی ندارم فقط یبوست گرفته و گاهی تهوع دارم همین
خداروشکر کن اینکه چیز بدی نیست.
اینکه بری سونو با آزمایش بچه سالم باشه جای شکرش باقی.
من تا۴ماهگی یکسره درحال اوغ زدن بودم ک معده ام سنگین بود همش..
الان خداروشکر بهترم.
۵ماه هستم ولی هنو حرکت جنین احساس نکردم..ولی نگران نیستم
هیچ علائم نداری بچت پسره به احتمال زیاد
دل درد کمر درد هر از گاهی شبیه درد پریودی
صبحا حالت تهوع ولی وقتی صبحانه میخورم خوب میشم
هیچ علائمی نداری ؟؟ نه دردی نه حالت تهوعی نه ویاری ؟
برو خداروشکر کن هیچی ام نگو چشمت میزنن
از اول نداشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.