۳ پاسخ

وای دقیقاااا مثل من.من الان اینطوری ام.۶هفته و ۳روزمه هیچ علائمی ندارم زیر دلم بعضی وقتا تیر میکشه و دقیقا دوغ دلم میخاست و هی میخورم.

منم همش دلم دوغ و ماست میخوااد

اره طبیعی

سوال های مرتبط