من ۵۰ روزمه طبیعیه علاعم ندارم

۶ پاسخ

خیلی ها ندارن.

من تا الان اصلا ویار یا تهوع ندارم

عزیزم خدارو شکر کن منم هیچ علائمی ندارم انشاالله بارداری راحتی داری❤️

بله منم اوایل اصلا علائم نداشتم

منم ندارم فقط دیشب یکمی حالت تهوع داشتم

ارع خب همه مثه هم نیستن ممکنه شما اصلا تا اخر بارداری حتی اذیتم نشی

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری