خیلی ها ندارن.
من تا الان اصلا ویار یا تهوع ندارم
عزیزم خدارو شکر کن منم هیچ علائمی ندارم انشاالله بارداری راحتی داری❤️
بله منم اوایل اصلا علائم نداشتم
منم ندارم فقط دیشب یکمی حالت تهوع داشتم
ارع خب همه مثه هم نیستن ممکنه شما اصلا تا اخر بارداری حتی اذیتم نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.