من چرا هنوزم علاعم بارداری ندارم🥲

۱۶ پاسخ

خوشبحالت که لااقل حالت تهوع نداری

خانمهای عزیز اونای ک علایم بارداری ندارند از کجا فهمیدید باردارید؟

منم ندارم 😂

خوبه ک خدارو شکر حالت خوبه عزیزم

تو از بنده های برگزیده خدایی سرتو بگیر بالا بشر

منم ندارم 🤦‍♀️

دارم میمیرمو زنده میشم😓

منم همینطور

مبارکت باشه پس کم کم ویارشروع میشه 🤗😍😅

من الآن هفته۱۳هستم و اصلا علائم بارداری ندارم برای خیلیها طبیعیه قربونت

ضربان قلبش چقد بود عزیزم؟

وای منم🐣

وای من تهوع مدام و اصلا نمیتونم اب بخورم ،اسنفراغ میکنم

سلام بسلامتی چندوقتته که میگی علائم نداری

منم هرزگاهیه

منم هیچی، خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری