میشه بگی بنده خاص خدا بودن چجوریه؟؟
همه میگفتن هفته ۱۲ کمتر میشه علائم ولی لنتی نمیدونم چرااااا کمتررر نمیشششششه 😭😭😭
سلام من ۱۷ هفته هستم غلام ندارم 🤣🤣
خوبه من تا ۴ ماه هیچ ئلائمی نداشتم
خوش بحالت
طبیعیه منم زیادعلایم ندارم اصن بعضی وقتافک میکنم شاید حامله نباشم 😂بعدیادم ازتست بارداری میفته میگم ن بابا حاملم🤷♀️
سلام عزیزم،نگران نباش منم مثل شما بودم
مثل ... گرسنگی اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.