سلام من ۱۰ هفتمه اصلا علاعم بارداری ندارم یکم نگرانم ..‌

۷ پاسخ

میشه بگی بنده خاص خدا بودن چجوریه؟؟
همه میگفتن هفته ۱۲ کمتر میشه علائم ولی لنتی نمی‌دونم چرااااا کمتررر نمیشششششه 😭😭😭

سلام من ۱۷ هفته هستم غلام ندارم 🤣🤣

خوبه من تا ۴ ماه هیچ ئلائمی نداشتم

خوش بحالت

طبیعیه منم زیادعلایم ندارم اصن بعضی وقتافک میکنم شاید حامله نباشم 😂بعدیادم ازتست بارداری میفته میگم ن بابا حاملم🤷‍♀️

سلام عزیزم،نگران نباش منم مثل شما بودم

مثل ... گرسنگی اینا

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری