بله کاملا طبیعیه من تا ۱۶ هفتگی هیییییییچ علائمی نداشتم جز حساسیت سینه الانم اینقدر بعضی وقتا علائم ندارم که یادم میره حاملم بی علائمی هم واقعا استرس اوره
خداروشکر کن شانس بهت رو کرده منم از همون اولش تا الان تنها علائمم بزرگ شدن شکم و قطع شدن پریود بود😅
منم ندارم فقط نوك سينه هام حساس شده و گاهي معدم ميريزه بهم و زير دلم نسبت ب خيليا ندارم اونم هرروز باهام نيس معده زير دلم
خیلیا میگفتن علائم ندارن
مامان قشنگم 🌸
ما در کانال تخصصی روانشناسی مادران باردار اموزش های کاربردی و علمی این دوران را قرار میدیم
خوشحال میشم در کانال حضور داشته باشید و از اموزش ها استفاده کنید
در اپلیکیشن بله @madaranehfarda
کودک شاد و سالم فردا نیازمند اموزش و آگاهی امروزه💕🌸
نگرانم بعضیا میگن علاعم نداشتیم رفتیم سونو بچه ایست قلبی کرده
برا من از ۱۰هفته شروع شد دقیقا دهنمو سرویس کرده
خدا رو شکر کن من تا الان هم هیچ علائمی ندارم
خیلیا تو گهواره می گفتن علائم ندارند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.