خیلییییی نگرانم چند روزه علاعم ندارم و سینه هامم شل شدن 🥲😭😭😭😭

۶ پاسخ

نگران نباش تو بارداری علائم دائما تغییر میکنه

علاعم میرن و میان و عوض میشن

عزیزم من تا الان هیچ علائمی نداشتم

کلا بارداری همینه ... من هرروز یه حال بودم این ۱۴ هفته رو

اشکال نداره عزیزم الکی به خودت استرس نده

نگران نباش بارداری هرروز یه علامت داری . یه روز درد سینه داری فرداش نداری ، یه روز کمر درد داری فرداش انگار نه انگار ، یه روز زیر شکمت تیر میکشه ، یه روز خوبی ، یه روز دستت درد میکنه یه روز پات ، یه روزم خوب خوبی

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری