چرا علاعم حاملگی ندارم؟

۱۵ پاسخ

شایدم نداشته باشی و بنده خاص خدا باشی 👌

منم ندارم هیچیییییی اصلا حس نمیکنم حاملم 😢

من که هنوز، هنوزه ندارم تهوع 😂

منم ندارم

منم تا الان نداشتم 😻

منم ندارم به غیر از سنگینی معده و ی کم دردسینه و زیردل و کمر

منم ندارم و بنظرم قرار نیست همه حتما تهوع یا علائم خاصی داشته باشن..راحت باش بابا😂شکرخدا روزای خوبمونه فعلا🥲😂

بهتر ناشکری نکن🤣 من مردم و زنده شدم

منم وارد هفته ۹ هرازگاهی اونم بالا نمیارم در حد دل بهم خوردگی هس

شاید کلا نداشته باشی منم ندارم هیچی

عجله داری اونم میاد میگی ای کاش نداشتم🤣

شاید نداشته باشی
من بارداری دوممه کلا هیچ علائمی ندارم

منم امروز شروع شدع حالت تحوع قبلش هیچی

خب شاید از هفته های بالاتر برات معلوم بشه از من از ۶ هفته شروع شد تا ۱۴ هفته

چون هنوز اول راهی

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری