شایدم نداشته باشی و بنده خاص خدا باشی 👌
منم ندارم هیچیییییی اصلا حس نمیکنم حاملم 😢
من که هنوز، هنوزه ندارم تهوع 😂
منم ندارم
منم تا الان نداشتم 😻
منم ندارم به غیر از سنگینی معده و ی کم دردسینه و زیردل و کمر
منم ندارم و بنظرم قرار نیست همه حتما تهوع یا علائم خاصی داشته باشن..راحت باش بابا😂شکرخدا روزای خوبمونه فعلا🥲😂
بهتر ناشکری نکن🤣 من مردم و زنده شدم
منم وارد هفته ۹ هرازگاهی اونم بالا نمیارم در حد دل بهم خوردگی هس
شاید کلا نداشته باشی منم ندارم هیچی
عجله داری اونم میاد میگی ای کاش نداشتم🤣
شاید نداشته باشی
من بارداری دوممه کلا هیچ علائمی ندارم
منم امروز شروع شدع حالت تحوع قبلش هیچی
خب شاید از هفته های بالاتر برات معلوم بشه از من از ۶ هفته شروع شد تا ۱۴ هفته
چون هنوز اول راهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.