من اصلا چرا علاعم بارداری ندارم ... خیلی میترسم

۸ پاسخ

خوش بحالت من دیگه رد دادم از بس حالم بد میشه با بوها
شوهرم دس میزنه به باسنم میگه آبشون کردی😑

وای منم اصلا علائم ندارم خیلی میترسم😭

من سر بارداری اولم هیچ علائمی نداشتم الآنم که دوقلو باردارم باز هیچ‌ علائم خاصی ندارم فقط گاهی بی‌حال و بی انرژی میشم بیشتر هم از صبح تا ظهر

خوش بحالت لذت ببر من که سه ماهه ۴کیلوکم کردم

منم همینجورم
خداروشکر کن و از بارداری لذت ببر🥰

بعضیا اصلا علائم ندارن اگ سونو اوکی هستی نترس دیگ

بنده خوب خدا😅

اگه سونوگرافی رفتی مشکلی نبوده خداروشکر کن
همه که نباید علاعم داشته باشن
اتفاقا خوشبحالت
منکه مرگ حلو چشام دیدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری