دوستان من خیلی نگرانم 😞 علاعم بارداری ندارم

۱۳ پاسخ

اگ سونو و دکتر رفتی اوکی بوده ک جای نگرانی نیس تازه خوش ب حالتم هست

خوش به حالت
من ک آرزو مرگ میکنم بعضی اوقات اینقدر حالم بد میشه
لذت ببر از بارداریت

طبیعیه عزیزم وقتی دکتر همه چی رو اوکی مبدونه تازه خوبه علایم مثل تهوع و ..نداری

خوش بحالته الان من از صبح تا شب بالا میارم خوبه؟

سلام کدوم مرکز ای وی اف کردی؟

ما ب داشتنش مینالیم تو ب نداشتن😂

خوش بحالت

خب همه ک مثل هم نیستن منم نداشتم شک داشتم ب بارداریم رفتم انتی بچمو شکر خدا صحیح و سالم دیدم

خب اینکه خیلی خوه

من ویارم از هفته ۸ تا ۱۳ بود. بعدش هیچ حالت خاصی نداشتم

من تااخر بارداری اوکیه اوکی بودم بچمم دختر بود
بعضیا اینجوری میشن

داشتی قبلا؟خب بعضیا اصلا ویار ندارن طبیعیه

علایم نداشتن اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری