دوستان من ۱۲ هفته هستم ولی اصلا شکم ندارم خیلی نگرانم

۱۳ پاسخ

من الانم شکم ندارم

من تازه یکم شکمم پیدا شده😂۱۲ هفته دنبال شکمی
اگ از الان بخواد بزرگ بشه تا ماه اخر ادم میترکع😐

من الان ندارم گلم

12 هفته جنین اندازه لیمو ترش، خب هنو کوچیکه عزیزمن

منم انقد صافه ....
تازه وزن هم کم کردم
3 ماه اول عادیه بعدش اضاف میکنیم

خیلی زوده عزیزم بچه هنوز داخل رحمه بالا نیومده که با این افکار خودتو‌نگران نکن

منم اصلا ندارم ، نگران نباش😂

عزیزم دوازده هفته برا شکم داشتن خیلی زود نیست؟😅

شکم من الان یه کوچولووو اومده جلووو برا شما خیلی زوده

دوازده هفده منتظر شكمي😐

من ۱۵ هفتم هنوز شکم ندارم

منم تا ۱۷هفته اینا اصن شکم نداشتم نگران نباش❤️

هنوز هفتت پایینه اخه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری