من الانم شکم ندارم
من تازه یکم شکمم پیدا شده😂۱۲ هفته دنبال شکمی
اگ از الان بخواد بزرگ بشه تا ماه اخر ادم میترکع😐
من الان ندارم گلم
12 هفته جنین اندازه لیمو ترش، خب هنو کوچیکه عزیزمن
منم انقد صافه ....
تازه وزن هم کم کردم
3 ماه اول عادیه بعدش اضاف میکنیم
خیلی زوده عزیزم بچه هنوز داخل رحمه بالا نیومده که با این افکار خودتونگران نکن
منم اصلا ندارم ، نگران نباش😂
عزیزم دوازده هفته برا شکم داشتن خیلی زود نیست؟😅
شکم من الان یه کوچولووو اومده جلووو برا شما خیلی زوده
دوازده هفده منتظر شكمي😐
من ۱۵ هفتم هنوز شکم ندارم
منم تا ۱۷هفته اینا اصن شکم نداشتم نگران نباش❤️
هنوز هفتت پایینه اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.