بچها من هفته ۱۴ بارداری هستم اصلا شکم ندارم
عادیه؟

۷ پاسخ

اره بابا عادیه

گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

من از ۱۸ هفته شکمم سفت شد ولی هنوزم توی لباس بیرون مشخص نیست که باردار هستم بنظرم الان زوده و اینکه بدنها باهم متفاوت هستن❤️

من هفته ی ۱۳ ام،شکمم خیلی بزرگ شده😅😂

منم ندارم 🥴😁

من هفته ۲۱ هستم هنوز خیلی هیلی کم شکمم بیرون زده برا شما خیلی زوده

منم ندارم از قبل خودم شکم داشتم همونه
بنظرم رو کسایی ک شکم ندارن زودتر نشون میده برآمدگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری