مامانا تو هفته من عادیه شکم ندارم؟

۶ پاسخ

اره دیگه کم کم از این هفته مشخص میشه
منم بااینکه بارداری سوممه تازه از ۱۸هفته کم کم شکمم مشخص شد

منم ندارم

عزیزم من تا ماه آخر بارداری قبلیم هم هنوز شکمم فقط یه کوچولو اومد بالا

منم ندارم

اره عزیزم عادیه

اره کاملا عادیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری