یچه ها تو هفته من عادیه شکم نداشته باشن ؟

۱۲ پاسخ

من هنوزم که هنوزه ندارم 😶

اره منم

منم ندارم نگران نباش😂

رفتم سنو نی نی هم وزنش خوب بود ولی شکم ندارم

اره عزیزم منم اصلا ندارم یه کوچولو فقط یه چند سانت🤭😊

اگه قبل بارداری شکم نداشتی طبیعیه

من بچه اولم تا 6شکم نداشتم وسطای 6ماه شکمم کم کم بزرگ شد

اما من یکم شکم داشتم از اول 4خودشونشون میداذ

اره عزیزم زوده هنوز

اره از هفته های بعدی تازه بچه کم کم از لگن خارج میشه یکم شکم میاد بالا

شکم تو ۷و۸بالا میاد

اره بچه چندمتونه

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری