من خودم سر بارداری اولم از ۲۰هفته یکم اومد بالا
تا۳۹ هفته ام شکمم زیاد بزرگ نشد اما وزن بچم خوب بود
هرکی منو میدید میگفتم ۸ماهم باور نمیکرد
از همون ماه پنجم و ششم میاد بالا
من تخت تخت هیچی ندارم
چه انتظاراتی داری من تا ۶ ماه سر اون یکی بچم شکم نداشتم
من الانشم دارم ، البته شکم دوممه ، سر پسرم شکم ۵ ماهگیم مثل الانم بود🥴
زیر دلم اره یکم ولی خب معمولا همیشه نفخ دارم نسبت ب قبل بارداری شکم دارم
واسه یکم اومده بالا
مال من هنوزم فابریک خودمه
من ۱۳ هفته هستم انگار دیگه داره درمیا
خجالت میکشم چون اولین بارداریمه
کن تازه رفتم 22یه کوچولو اومده بالا
من شکمم از ۱۹ هفته اومد بالا قبلش اصلا شکم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.