خانوما توی ۱۴ هفته شکم داشتین من اصلا شکم ندارم

۱۱ پاسخ

من خودم سر بارداری اولم از ۲۰هفته یکم اومد بالا
تا۳۹ هفته ام شکمم زیاد بزرگ نشد اما وزن بچم خوب بود
هرکی منو میدید میگفتم ۸ماهم باور نمیکرد

از همون ماه پنجم و ششم میاد بالا

من تخت تخت هیچی ندارم

چه انتظاراتی داری من تا ۶ ماه سر اون یکی بچم شکم نداشتم

من الانشم دارم ، البته شکم دوممه ، سر پسرم شکم ۵ ماهگیم مثل الانم بود🥴

زیر دلم اره یکم ولی خب معمولا همیشه نفخ دارم نسبت ب قبل بارداری شکم دارم

واسه یکم اومده بالا

مال من هنوزم فابریک خودمه

من ۱۳ هفته هستم انگار دیگه داره درمیا
خجالت میکشم چون اولین بارداریمه

کن تازه رفتم 22یه کوچولو اومده بالا

من شکمم از ۱۹ هفته اومد بالا قبلش اصلا شکم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی