خانوما من اصلا شکم ندارم کسایی که هفته منن شکم دارن؟

۸ پاسخ

شکم از ماه شیشم میاد بالا
عادیه اگ نداری

اگ بارداری اولته طبیعیه

تو بارداری اول شکم دیر جلو میاد

خب بهتر راحتری که عزیزم منم تازه الان یکم شکمم زده بیرون خدا خدا میکنم کاش بشه بیشتر از این نشه🫠🫠🫠🫠

از بیست هفته به بعد دیگه شروع میکنه به بزرگ شدن البته بارداری اول

منم ندارم با اینکه خیلی لاغر استخوانی هم نیستم...( در حد نفخ شکمه)
هنوزم لباس های قبل بارداریمو می‌پوشم😁

منم ندازم

من بارداری دوم هستش اره دارم یه کوچولو وقتی بدون لباسم مشخصه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته شانزدهم بارداری