خانوما شما هم توی 9 هفته درد خفیف پریودی داشتین زیر شکم عادیه؟

۷ پاسخ

اره طبیعیه
شما کِی رفتی برای سونو قلب؟

من نداشتم ولی تا ۳ ماه اول دردا طبیعیه

من ک‌الان هفته۵هستم دارم برای منم سوال ک آیا طبیعیه؟

وقتی درد داری استراحت بیشتر و شیاف هم بزار برای اطمینان

اره من هنوزم دارم
دراز بکش استراحت کن

طبیعیه.منم دارم

اره طبیعی استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها👼🏻👼🏻🧿 مامان دوقلوها👼🏻👼🏻🧿 ۸ ماهگی